ДИПЛОМОМ І СТУПЕНЯ НАГОРОДЖЕНО:

1. Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (номінація «Психологічна допомога постраждалим в АТО ті їх сім’ям»).

2. Комунальну установу «Сватівський районний методичний кабінет» Луганської області (номінація «Інновації в підвищені професійної компетентності педагога»).

Сертифікат доповідача семінару-тренінгу отримала завідуюча, Гайдидей Олександра Вікторівна.

3. Лисичанську багатопрофільну гімназію Лисичанської міської ради Луганської області (номінація «Інновації у сторенні та функціонуванні інформаційно-освітнього середовища навчального закладу»).

4. Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс школа І–ІІ ступенів – ліцей «Гарант» Лисичанської міської ради Луганської області» (номінація «Самоврядування – основа демократичного виховання громадянина України»).

Сертифікат доповідача круглого столу отримала директор, Боровкова Світлана Валентинівна.

5. Середню загальноосвітню школу І–ІІІ ступенів № 18 міста Сєвєродонецька, Луганської області (номінація «Самоврядування – основа демократичного виховання громадянина України»).

6Сєвєродонецький багатопрофільний ліцей Сєвєродонецької міської ради Луганської області (номінація «Інновації в діяльності закладів освіти з підтримки молодих науковцій, талановитих студентів, учнів»).

7Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 6 «Яблучко» управління освітою Рубіжанської міської ради (номінація  «Науково-методичний та організаційний супровід упровадження інноваційних підходів у систему екологічної освіти»).

Сертифікат доповідача круглого столу отримала завідуюча, Жигаліна Галина Іванівна.

 

ДИПЛОМОМ ІІ СТУПЕНЯ НАГОРОДЖЕНО:

1. Середню загальноосвітню школу І–ІІІ ступенів № 6 м. Сєвєродонецька, Луганської області (номінація «Самоврядування – основа демократичного виховання громадянина України»).

2. Ліснополянська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів Марківської районної державної адміністрації Луганської області (номінація «Розробка та впровадження в освітню практику інноваційних технологій, технічних засобів навчання, проектів, програм і рішень»).