15‒16 січня 2019 року в готельному комплексі «Мир» (м. Сєвєродонецьк) проходив семінар-тренінг «Створюємо інклюзивне освітнє середовище в закладах загальної середньої освіти в межах реалізації проекту «Безпечна і дружня до дітей школа».

Мета тренінгу: підготувати команди закладів освіти для проведення двох тренінгових сесій з питань інклюзивної освіти; оговорити з учасниками роль закладу освіти в підтримці дітей та їхніх сімей; розвинути спроможності учасників щодо організації інклюзивного освітнього середовища.

08 грудня 2018 року завершився триденний тренінг для асистентів учителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням Попаснянського району згідно з Регіональною програмою підвищення кваліфікації відповідно до Концепції «Нова українська школа». Захід проходив на базі Попаснянської загальноосвітня школи І–ІІІ ступенів № 21 Попаснянської районної ради Луганської області.

Завершила навчання третя група асистентів учителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням Луганської області згідно з Регіональною програмою підвищення кваліфікації відповідно до Концепції «Нова українська школа» у м. Лисичанську.

Завершили навчання перші дві групи асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням Луганської області згідно з Регіональною програмою підвищення кваліфікації відповідно до Концепції «Нова українська школа» у м. Сєвєродонецьку. Учасники заходу спільно з тренерами Ольгою Коган, Любов’ю Галенко та Оленою Манукян отримали вичерпну інформацію щодо роботи в інклюзивному середовищі: «Індивідуалізація і диференціація викладання як врахування індивідуальних особливостей кожної дитини», «Співпраця з місцевою громадою: інклюзивно-ресурсний центр та інші ресурси для забезпечення додаткової підтримки закладам освіти з інклюзивним навчанням», «Створення системи ефективної протидії булінгу в інклюзивному освітньому середовищі».

Добіг кінця триденний тренінг (28–30.11.18) для фахівців районних та міських інклюзивно-ресурсних центрів Луганської області. За цей час учасники спільно з тренерами Ольгою Коган, Наталією Столбун, Оленою Манукян, Іриною Сидоренко ознайомились з нормативно-правовою базою інклюзивної освіти, визначили функціональні обов’язки та завдання асистента вчителя, окреслили важливість команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.