29 березня 2019 року в межах реалізації проекту «Безпечна і дружня до дитини школа» в Луганській області компоненту «Створюємо інклюзивне середовище в громадах Донецької і Луганської областей» методисти Луганського ОІППО Наталія Чумак і Любов Галенко провели наставницьку зустріч для колективу педагогів Лисичанської багатопрофільної гімназії Лисичанської міської ради Луганської області.

Відбувся фінальний етап упровадження проекту «Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище в дитячих садках Донецької і Луганської областей» – наставницькі візити методистів Луганського ОІППО Наталії Чумак та Любові Галенко до закладів дошкільної освіти регіону.

19 березня 2019 р. наставники відвідали ЗДО № 6 «Яблучко», де вони мали змогу відвідати заняття вихователя групи, практичного психолога та вчителя-логопеда. За результатами роботи фахівцям були надані рекомендації в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Завершився перший этап навчання тренерів щодо роботи з сучасними міжнародними психодіагностичними методиками. Тренінг пройшли 75 психологів інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) та обласних ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти з усієї України. Навчання проходило з 12 по 15 березня 2019 року в місті Києві й було організовано Міністерством освіти і науки України та Фондом Порошенка за участю Європейської групи видавництва тестів «GIUNTI PSYCHOMETRICS».

28 лютого у місті Попасна відбувся перший у Луганській області конкурс «Кращий бізіборд» серед закладів освіти з інклюзивним навчанням Попаснянського району. Захід був проведений за ініціативи КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Попаснянської районної ради спільно з відділом освіти Попаснянської райдержадміністрації та  КУ «Районний методичний центр».

26 лютого на базі Луганського ОІППО відбулось навчання керівників і практичних психологів інклюзивно-ресурсних центрів Луганської області щодо роботи з автоматизованою системою (АС «ІРЦ»). Навчання провів представник проекту ІСУО ТОВ «Нові знання» (один із розробників системи) Роман Івко.

Мета навчання – підвищення ефективності діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та застосування єдиних підходів до комплексної оцінки розвитку дітей, створення та ведення реєстрів дітей з особливими освітніми потребами.