21 травня 2019 року в Міністерстві освіти і науки України відбулась підсумкова науково-практична конференція за результатами ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми».

Конкурс проводився відповідно до наказу МОН України від 31.05.2018 № 555 для практичних психологів та соціальних педагогів у три етапи – районний (міський), обласний, фінальний (вересень 2018 р.–квітень 2019 р.).

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 22 травня 2019 року був проведений обласний круглий стіл «Опорний заклад – осередок якісної освіти».

Мета заходу: обговорення актуальних проблем функціонування опорних закладів загальної середньої освіти та використання ефективних технологій управління для розвитку закладу освіти в умовах сьогодення. У заході взяли участь директори опорних закладів освіти Луганської області.

20 травня 2019 року на базі Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти розпочався перший етап тренінгу для працівників інклюзивно-ресурсних центрів Луганської області щодо використання сучасних методик комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

У програмі тренінгу – навчання фахівцв інклюзивно-ресурсних центрів роботі з сучасними міжнародними психодіагностичними методиками WISC-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD. Саме ці методики допомагають визначити сильні та слабкі сторони в розвитку дитини, організувати освітній процес так, щоб кожна дитина змогла максимально реалізувати свої здібності.

20 травня 2019 року в межах швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» був проведений семінар-тренінг «Формування громадянської свідомості як головного складника національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку» для педагогів закладів дошкільної освіти.

 

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО на 2019 рік 20 травня відбувся обласний науково-практичний семінар ««Розвиток творчих здібностей учнів у процесі викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початковій школі» (модуль 3) у межах проекту професійного розвитку «Мистецтво в контексті реалізації ідей Концепції «Нова українська школа» для вчителів початкових класів, які викладають інтегрований курс «Мистецтво» в закладах загальної середньої освіти.