03 листопада 2018 року завершилась ІІ очна сесія для вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році відповідно до Концепції «Нова українська школа».

Планування тематичних тижнів, інтегрований і діяльнісний підходи в навчанні, особливості викладання навчальних предметів в інтегрованому курсі «Я досліджую світ», стратегії розвитку критичного мислення, техніки формувального оцінювання, організація ефективного й безпечного освітнього середовища, методика використання конструктора LEGO в освітньому процесі – головні питання, які розглянули педагоги разом з регіональними тренерами.

24–26 жовтня 2018 року в м. Києві відбувся тренінг «Освіта на основі життєвих навичок у контексті Нової української школи», метою якого була підготовка тренерів з методики компетентнісного навчання в початковій школі для подальшого навчання вчителів закладів освіти районів (міст)/об’єднаних територіальних громад.

Від Луганської області в заході взяли участь заступник директора Департаменту - начальник управління освіти та науки Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації Тетяна Ткачова, методисти кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО Наталія Стрельцова і Яна Чернишова, методисти початкової освіти районних (міських) методичних центрів (кабінетів) і керівники методичних об’єднань учителів початкових класів.

У жовтні розпочалась ІІ очна сесія для вчителів початкових класів, які у 2019–2020 н. р. будуть набирати перші класи. Перша група педагогів з мм. Сєвєродонецька й Сватове навчалась з 22–27 жовтня, 29 жовтня до них приєднались учителі з інших міст і районів Луганської області. Під час навчання педагогічними працівниками будуть розглянуті наступні модулі: «Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення», «Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи», «Особливості викладання начальних предметів/інтегрованого курсу «Я досліджую світ», «Гра по-новому: навчання по-іншому з Lego», «Педагогіка партнесртваа: сутність, основні принципи», «Організація ефективного і безпечного освітнього середовища», «Особливості оцінювання начальних досягнень учнів».22-27 29-3.10

Вiдповiдно до наказу від 20.08.2018 № 924 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі», свiдоцтво досягнень складається з 2 частин: перша частина – характеристика особистих досягнень учнiв, заповнюється у жовтнi, як промiжний звiт, та у травнi як пiдсумковий звiт, з метою фiксування навчального поступу, у якому оцiнюється активнiсть дитини, самостiйна робота на уроцi, спiвпраця з iншими учнями тощо. Друга частина свiдоцтва складається з оцінювання предметних компетентностей. Заповнюється тiльки у травнi. Детальніше...

З метою запровадження компетентнiсного пiдходу та нового змiсту початкової освiти з 10 жовтня по 10 листопада 2018 року запрошуємо освiтян до громадського обговорення двох проектiв Типових освiтнiх програм та навчальнi программ з української мови як державної та мов нацiональних меншин для 3–4 класiв, якi знаходяться за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-do-gromadskogo-obgovorennya-2-varianti-proektiv-tipovih-osvitnih-program-dlya-3-4-klasiv-pochatkovoyi-shkoli.
Просимо надсилати свої зауваження та пропозицiї до кожного проекту окремо (проект 1, проект 2, навчальнi программ з української мови як державної та мов нацiональних меншин) на електроннi адреси: а Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .ua, oks _ Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., о_ kovalenko@mo n.gov.ua, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..