11–12 квітня 2019 року на базі ОЗО «Троїцький ліцей» відбувся тренінг «Життєві навички для активного громадянства» для заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів, учителів предмета «Основи здоров’я», практичних психологів, соціальних педагогів та учителів трудового навчання. До опанування тренінгових методик були залучені 25 педагогів.

Тренерами виступили співробітники Луганського ОІППО: Світлана Галушкометодист кафедри управління освітою, та Оксана Рачокметодист кафедри педагогіки та психології.

05–06 квітня 2019 року на базі комунальної установи «Білокуракинський районний методичний кабінет» відбувся дводенний тренінг «Життєві навички для активного громадянства» для заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів, соціальних педагогів, практичних психологів, учителів історії та учителів предмета «Основи здоров’я». 

 

21–22 березня 2019 року на базі Міловської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Міловської районної ради Луганської області відбувся тренінг «Життєві навички для активного громадянства» для вчителів основної та старшої школи. Підготовка педагогів пройшла в межах реалізації проекту «Безпечна і дружня до дитини школа» в Луганській області.

Захід  провели Світлана Галушко, методист кафедри управління освітою Луганського ОІППО, й  Оксана Рачок, методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО.

25–26 березня 2019 року на базі опорного закладу загальної середньої освіти Марківська гімназія Марківської районної ради Луганської області відбувся дводенний тренінг «Життєві навички для активного громадянства» для заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів, класних керівників, соціальних педагогів, практичних психологів та учителів-предметників.

Тренінг є складовою частиною проекту «Посилення участі підлітків у житті школи і громади», який реалізується в Луганській області за сприяння Міністерства освіти і науки України, представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та громадської організації «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» в межах моделювання концепції «Безпечна і дружня до дитини школа».