Навчальне забезпечення

Типова освітня програма для 5–9 класів ЗЗСО

Модельні навчальні програми для 5–9 класів ЗЗСО

Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти, які є учасниками інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» щодо особливостей організації освітнього процесу на другому циклі базової середньої освіти – базове предметне навчання (7–9 рік навчання)

Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»

Інформація про підготовку навчальних матеріалів для 6-го класу для реалізації інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти»

Контакти видавництв для пілотних ЗЗСО, 6 клас

Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу в першому (адаптивному) циклі / 6-х класах для закладів загальної середньої освіти, які є учасниками інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти»

Навчальні матеріали для пілотних 7-х класів НУШ: відеопрезентації і корисні посилання

НУШ 7. Пілотні матеріали (навчальні матеріали для 7 класу для забезпечення інноваційного освітнього проєкту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти)

Публічні консультації «Реформа НУШ: новий стандарт для базової освіти»

Електронні підручники

Електронна бібліотека ІМЗО

Електронні версії підручників

Яким має бути повноцінний електронний підручник і чому pdf-версії недостатньо

Усеукраїнська школа онлайн. Відеоуроки, тести та завдання для школярів 5–11 класів

Пілотування НУШ. Фінський досвід

Фінський досвід освіти. Як і навіщо учні у Фінляндії оцінюють себе

Мотивація учнів: менше навчати – більше вивчати. Фінський досвід

Електронні інструменти. Як у фінських школах застосовують цифрові навчальні середовища

Матеріали та інструменти для дистанційного навчання від фінського проєкту (+приклад онлайн-уроку)

Оцінювання – це навичка і завжди діалог. Фінський досвід

Навчальна програма не має копіювати модельну: що спільного й різного в цих програмах

Як школі підлаштувати нову типову програму для 5–9 класів під свої потреби

Практика майбутніх учителів та менторство: досвід Фінляндії

Планування уроку та мотивація учнів у межах проблемно-орієнтованого та емпіричного навчання

Чому варто пройти онлайн-курс «Оцінювання без знецінювання»

Формувальне оцінювання: приклади форм, які заповнюють фінські вчителі, діти та їхні батьки

8 цікавих технік, як оцінювати учнів,  що треба врахувати